2010年12月30日 星期四

老爸的喪禮-後記


一去到靈堂試琴果時,狗子發現咗個好重要的問題︰要練琴,唔通又打天才波咩?! 結果當晚除咗最尾果隻歌,都叫做係咁啦~

第二天到了瞻仰遺容順手獻花果陣時,見到爸爸化了個淡妝,仲後生咗d d。 多手的小狗子忍不住摸了爸爸的面蛋一下,嘩!! 有彈性架!!!

上到靈車,和小山山一安頓好,小山即撲到狗子身上哭了出來。當時小狗子真的苦惱如何安撫小山,但說出口的卻是︰小山,我得一張tissue咋~

跟住一齊研究爸爸的相片,又盛讚燒烤場的環境美麗,吹吹吓水咁就到了。

尾站去小Bi公司享用英雄宴(17:00),d野食又大碟又好食,食到個個都很飽。 第二朝早媽媽是這樣叫醒狗子的︰呀~我記得昨晚差d咩未食喇…我地冇食飯呀!!! Hehe…可能早得滯,冇人記得要食飯啦~

經過今次事件,帶給小狗子很多新的驚喜︰一些原本很孤寒的人突然變得很大方,有一些原本很大方的人反而變得孤僻。 有很多人愛護我爸爸,亦很支持我們。 狗子其中一位好友小豪,怕狗子會很傷心難過,特地唱聖誕歌令狗子哈哈大笑,還說要輔導狗子呢…很多謝你們!!

沒有留言: