2010年12月8日 星期三

後事


由爸爸主懷安息至今不過短短4天,在主的帶領下,醒醒的媽媽和小狗子順利地預備好所需的一切事宜。 由於媽媽之前已試過去攪過部份呢d手續上既嘢,帶住生手的狗子,加埋d專業人仕的幫助,事半功倍。

4 Dec 2010 Sat 04:16a.m. 爸爸離世後,狗子和媽媽去嘆早茶<小山山在家睡覺>,順手分工合作通知各方人仕,順手商討之後的工作。 同日下午與教會好友交流,得到一直幫教會做事的殯儀簡的聯絡方法,隨即致電mark佢full 鐘!!

5 Dec 2010 Sun 上午,媽媽,狗子及河馬仔一齊返教會順手領取墳地申請表既copy回家填上有關資料予牧師簽批,下午與殯儀簡詳談,疑慮盡解。同一日call埋小Bi商討英雄宴 / 解穢酒席的事宜。

6 Dec 2010 Mon 上午媽媽接到醫院通知份醫生已簽發死亡證明,狗子便即約殯儀簡下午聯同媽媽一齊到長沙環政府合署領取死亡證,Book燒烤爐及confirm殯儀館場地。 完事後,聯絡教會姊妹研究牧師果份墳地申請表,原來牧師於同日已返教會替我們預備好份正本,只需填上所需資料便成,是晩約埋墳地個林姑娘於翌日睇靈位,yeah!!~

7 Dec 2010 Tue 中午,媽媽及狗子到教會領取墳地申請表的正本,填埋d資料,約埋林姑娘個匯合時間。 見時間充裕,嘆埋個午茶都仲得!!! 小山個男友小苗都來幫手睇位,順手一齊食lunch~ 除咗選定了個都好開揚的單位外(買咗喇!!),揀埋個碑的樣式。 現在只需等佢send埋個artwork個嚟就乜都攪掂晒!

沒有留言: