2011年11月27日 星期日

又出血


昨晚,小狗子和小河馬用過晚餐從後便各自歸家。 原本小狗子一心想回家後稍作休息便洗澡,等媽媽回家再一齊煲碟。 怎料回家後被珍珠台的片片吸引,直至媽媽回來才欣賞完畢。

問過媽媽的意見,煲碟大過洗澡,便開機揀片,開始我們的粵劇時光。媽媽北上時買了不少,她最喜歡有劇情有打打殺殺的。 小狗子最喜歡一邊看一邊攪下其他野, 是晚活動係收拾報紙。 狗子一邊整理一邊留意有沒有感興趣的,做做下打了數個噴嚏便有d野從燒焊左既果邊鼻孔流出~頂! 又見紅喇! 血壓冇高到,媽媽和小狗子都好驚要去急症室(=唔使瞓)

只見由滴滴下慢慢成了小水柱, 小水柱再變成小河流再進化成滔滔江河,都係講緊兩個鐘頭內的事。 早上02:XX開始受控,可以考慮洗澡。 03:XX仲慢慢流緊, 大家都真的很累,塞了棉條倒頭大睡,希望佢會考慮停止排紅。

次日起床擦牙洗臉後檢查結果係收細左變滴滴仔,很累冇興趣理會,由得佢慢慢玩。 返完church都仲玩緊,唔理,拜埋父親再算。 到15:XX終於收工,總算唔使去醫院,真是萬幸。

沒有留言: