2011年11月19日 星期六

肚痛


最近小狗子經常胃氣漲,不管吃得飽不飽,每次用餐完畢都會胃氣漲。

昨天晚上小狗子返學時又係胃氣漲頂住晒,撐到Lunch吃的都吐番少少出黎。 小狗子懶得開罐Soda解決。(因為要行去個雪櫃,要開雪櫃,又要彎腰響個雪櫃攞罐野出黎,仲要開蓋,又要用力又好煩,都係算喇~)

等到小狗子在港鐵內等落車時才細想晚餐個問題,唔知係胃氣頂住唔覺餓定係冇胃口,總之唔想食野。 但係成21:30才放學,不如買少少野頂肚都好,於是狗子買了方便代餐 ~ 可口可樂!!! 好味有氣有糖份,一罐攪掂晒。

結果未等到放學時狗子餓到手軟腳軟,於是小狗子搭叮叮去接小河馬收工時開始認考慮消夜食乜好,結果去咗x華食左份墨丸米線+奶油豬+奶茶,好滿足。

食完預備結賬鬆人時小狗子肚子內的腸胃痛到攪埋一堆,想行快d都有難度,一直痛到回家睡著為止。

翌日,吃過早餐後,又繼續胃氣漲的問題…

沒有留言: