2011年11月22日 星期二

燒焊

昨天下午四點零五點,小狗子一如往常在公司整理文件,點知做做吓突然滴滴滴...左邊鼻孔突然排紅,慢慢加快速度。 没多久,右邊鼻孔也加入排紅的行列。

由於呢個情況經常發生,小狗子也不加理會,繼續工作。  結果,由於管道太窄,要由口部幫手排洪,狗子開始發現事態嚴重,立即Line通知小河馬。 根據過往經驗,小狗子決定去公司附近的診所求診。  抵達診所時已血流成河,極其壯觀。  醫生一見血瀑布,立即著狗子速往律敦治急症室就醫。 於是小狗子立即通知小河馬大人轉場,自己很努力地截的士=“=。

19:xx終於趕到律敦治,登記過後就是漫長的等待。 小狗子一見個急症急的格局就想起媽媽:話說有一次半夜三更,睡睡吓小狗子不知是胃痛定流鼻血玩左個零鐘後決定拜訪急症室,點知果間醫院既急症室分入口同出口兩個唔同方向,媽媽只見個個人入左急症室睇醫生,不見有半人個走出來,便對狗子說:「呢間急症室d醫生唔多掂,d人有入冇出,好恐佈!」

經過無禮的護士招待後(量血壓,度體溫),終於等到狗子面聖,只見狗手中的紙巾已艷紅,顏色瑰麗。 少少靚仔的醫生哥哥想了一會便決定著狗子上床,安慰小狗子呢個情況係非常痛的,要狗子配合。 跟著便二話不說便粗暴插入:綿條!! 再要求小狗子留下觀察,翌日一早便轉院。 但小狗子一想到落妝,洗頭洗澡,又冇ipad在身,便不想留下,玩到九點幾十時許醫生才放狗歸山。 一出門河馬仔便立即拖暈暈地的小狗子享用晚餐。

當晩小狗子在必理痛的藥力過後便無法入睡,由於綿條插左邊的鼻孔,令狗子的左面變型,左眼很累,又不停流淚,左邊面痛得像肌肉發炎,左邊口腔猶如生滿飛滋+牙肉腫痛+牙齦炎。 到天光時胃口全無,只喝了少許奶奶便上東區醫院。 登記過又是漫長的等待,攞左fast pass都冇用。 由於小河馬没有帶ipad,狗子由暈暈地,時間倒也過得很快。到面聖時,靚仔醫生哥哥從狗子的鼻孔中取出1“x1“x6“長的綿條。 綿條一離鼻孔即血狂流,醫生立即pump血及噴麻醉藥,等噴夠藥力發作便一邊pump血一邊燒焊,以求盡快止血。 在燒左十零次後,終於只剩血水滲出,大功告成! 現在鼻水及血水不時流出,很煩!

其實小狗子已是第二次玩燒焊了,第N次塞藥綿,呢個問題幾時解決?!

沒有留言: