2012年5月3日 星期四

挑釁

繼昨天的買蛋糕材料事件後,小狗子決定特別小心大師的一切事項,但想不到最基本的常識佢都冇。

(師︰大師)(子︰小狗子)

師︰點解昨天有珍珠帶子送黎,今天又有既?

子︰因為你昨天寫給我的訂單內表明昨天和今天各2 kg,所以有貨到。(・。・)

師︰係咩?! 我都忘記了。

子︰你自己check check吧。

師︰呀~我其實唔係要貨架,我係想寫給你看我曾經想要呢樣貨咋,我唔需要架~~

子︰(д◢)

師︰我想話你知,之前我落過幾次貨都送不到給我,給你看看罷了!!(供應商送錯貨又怎能預計?你唔講鬼知呀?)

子︰咁老老實實,你係要定唔要珍珠帶子? (`皿´)

師︰唔使啦,我未需要用住,要用到才告訴你吧!!

師傅,你知唔知你咁玩法,好影響狗子的聲譽,仲好影響人地公司對我地公司的形象?! 你己經不是第一次了!!!

沒有留言: