2012年5月3日 星期四

不要死充,會害死人

由於蛋糕很貴,高層們想起大廚曾幾何時說過自己懂得調理各式各樣的料理,做私房菜最合他的口味,甜品蛋糕也難不到他。 於是高層們提出要求於今個星期五試蛋糕,試一試大廚的手藝。為此小狗子要找師傅商量需要添置的工具及食材。

(師:大廚)(子:小狗子)(售︰售貨員)
子︰師傅,想和你夾一夾整蛋糕所需的 工具及食材 ,你需要什麼請告訴 我。
師:你知唔知老闆要求周五試蛋糕,我都唔知點整。要咩工具?好難講咕喎, 我要睇到實物才可以告訴你。我地幾時去揀吖?! 嗱~你今日同我去揀, 明天送貨都話趕得切,但明天才去揀咁我就做唔到喇~~
子: (ё_ё) ~師傅你可否寫食材給我訂貨先,工具方面隨後處理 。
師:我點知要咩食材呀? 你俾我份訂貨表都冇~(*`^´)=3
子:(・。・)之前冇講過要整蛋糕,份訂貨表就梗係冇資料啦! 你可以用份白紙寫俾我,我都可以幫你訂貨。
師:我都唔識整,唔知要用d咩黎整,點俾資料你呀?!(╬ ಠ 益ಠ)
子:唔識?咁你有没有對老闆說明?!(`o´)
師:老闆叫到唔通話佢知唔識咩?!!( #`Д´)冇可能吖嘛,佢叫到我梗係要做俾佢啦!你快d找資料給我整蛋糕!!!!
子:哦...轉頭找你。你執定野換定衫我和你出街買( #`ω´)
師︰唔使換啦,就呢套(大廚衫)就可以喇!!
.
.
.
到達買野的地方
師︰呢個8吋餅模係幾多個人的份量?!
售︰我點知可以分幾份,睇你點切咋喎~
師(對狗子):有冇攪錯呀,咁基本既野都唔識點做sales架!ヽ(`Д´)ノ
子:(#^ω^)

大師佢著住大廚衫在人地鋪頭內講電話, 大聲到全人類都聽到, 不停咁叫住狗子個名, 又話狗子帶佢黎買野又話呢樣果樣...試過多次伴大廚外出找貨買貨,第一次會咁爆架!!(`皿´)當下只想企得離大師越遠越好,最好俾狗子和同事小龍找到個面具!!(╬◣д◢)

沒有留言: