2012年5月4日 星期五

撩事鬥非?!(╬ ಠ 益ಠ)

今天再次為訂貨事宜和大師開火, 話說大師每次給小狗子訂貨資料時必定是21:30打後的時間,訂貨單上亦没有註明需要何時送貨,按慣例自當採購同事收到訂單的翌日送貨。

師傅問,如果要周一到貨,是否今天(周五)要給訂貨資料給狗子。狗子表示今天得到資料會更好,因明天不是小狗子當值。大師立即火大︰「咁係咪第二個會訂不到貨?!要等多四、五日?!」子答︰「不是,只是因為是我一直跟隨你的資料,會比較熟手。」大師更加火大︰「你都試過甩我貨啦?!吓?! 我今天俾order你,你都要隔日到啦?! 咁如果我現在俾order你,你明天都唔會俾到我架?!即係要等多幾日啦?!」子︰(╬◣д◢)大佬,你晚晚等sales收晒工才給訂貨單給我,加單都冇得加啦?! 係,我們揀選供貨給你的供應商都可以即日到貨,但你没有註明何時到,那當然以狗子收到訂貨單那一刻起計於下一個工作天到貨。

小狗子問大師是否需要訂蛋糕,大師即發火表示︰「你知到今日試蛋糕啦?! 咁你應該知到結果如何!! 我未知結果又點知使唔使訂? 可能由周一開始由我整蛋糕呢!!」 子問︰「咁即係試完未?」師︰「未開始試。」子︰(☄ ◣д◢)☄

其實大師係咪身痕想找人幫佢開拖,定係想撩事鬥非?! 小狗子自問冇心情開火,亦不想和白痴或低能兒開拖,以免造成欺人太甚。(╬ ಠ 益ಠ)

沒有留言: