2007年8月24日 星期五

身心疲累

呢輪真係經歷咗好多野。

打風果日,由於拍擋放假同個仔去死老鼠樂園玩,所以得一條狗子撐起成個部門,更加多麻煩野上身,追完d「祝君早抖」毛巾死咗去邊後又要追分店d order,仲要跟埋果d中秋老餅嘅內涵,同日夜晚又同小河馬趕2場,先去沙田補屋山bbq,再去香港大酒店送另一好友的父親仙遊。

呢2個地方的相同之處係兩人都係狗子在大晒肉時的好友,其中沙田果位同小狗子和小河馬的關係亦師亦友,果時同一間公司時已覺得她像鐵人一樣,經常早上2、3點才收工,意志堅強但敵不過癌,睇住她強撐著,隱瞞病情,做好友的只能扮不知情,只好著她多休息,但神真的很奇妙,在她還很年青時,因病昏迷時接回天家,所以很安詳。

第二個星期又要考試,又趕功課,雖然請咗幾日假,但沉不著氣又埋首處理公司事務,結果冇咩時間炆豬,所以不太入味,但幸好天資聰敏,所以順利過關,但已累得半死。

一回到公司,開工時仍處於垂釣狀態,釣魚途中雙手仍停不了,繼續開工,事後check番昏迷狀態時的所作所為,竟然咁都找不到錯誤,真係天冇眼。

沒有留言: