2007年9月11日 星期二

應屆「損手」~狗子篇

各位好,小狗子深感榮幸能成為今年度傑出損手之一,繼年中手指事件後,蒙皇得堡邀請,今晚有幸能獲得聖記物流的一級服務。

近日工作繁重,狗子急需增加記憶,幸運地,今晚尚算早收工,與小河馬相約黃昏後,為了在灣仔定銅鑼灣活動而針鋒相對,最後被小河馬技術性擊倒。 去完百冇滙後再去皇得堡,按電梯直上電腦城。 一出電梯口已見水桶一個,狗子懶醒咁閃開咗,冷不防地上一灘二灘水氹,加上光潔如新的黑色雲石地板,閃閃發光,明艷照人,鬼睇到有咁多陷阱咩,一野就得咗囉。以為好小事,但膝蓋動彈不得,又好似有d野咁。

剛好有食蕉去附近交水費,途中聽到有人中招的聲音才發現有咁多水氹,急忙召人幫拖,在我倆的要求下電召物流服務往急症室求助,在過了差不多成個字後才醒悟要找張椅來服侍狗大人。

睇完診,拍完照後在等待期間,看到一張職安局的海報「預防滑倒,絆倒及跌倒」,真諷刺。

沒有留言: