2007年8月21日 星期二

DC X Polaroid Snap







唔知係自己老o左(年紀大啦~"~), 現實o左, 定係被生活"磨"到個人o既心態變o左(可能係"心理變態"=.="). 影相開始鐘意用傻瓜DC, 而且近期用返Polaroid(寶麗萊)^^".
以前, 用DC想要新款, 多function. 但前幾個月買新DC時, 對於d二千銀以上o既機完全唔睇, 終於買o左部千幾銀o既傻瓜DC(除o左Auto同場景mode, 其他都無).
近期, 都好少帶部D200出街, 一帶佢出去, 就係要幫人影相.......
反而, 之前阿爸執房, 俾我搵到部Polaroid, 之後去買o左兩盒菲林(唔平o架~"~)去影, 於是影o左呢d相出o黎!!
可能我呢一年有好多事要煩, 要諗, 要做, 令到自己影相mood無以前咁大, 但我知道自己係唔會放棄影相^^", 可能真係要一d時間去處理一d事, 但我相信, 解決o左之後, 當我再攞起相機時, 一定會比依家影我更加開心, 更加好^^"

沒有留言: