2007年8月9日 星期四

唉~~救命!!

幾個星期後,上面位哥仔又因受到某D壓力,所以我哋四個又再一齊開會。

一開始就講分店營運上的問題,睇吓點解分店的FOOD COST咁高,成40零50幾個百分比。老闆的哥哥開始分享分店收貨的問題,供應商送貨的問題; 狗子亦就此幾點講解個FOOD COST既答案,好似分店成日自把自為成日買D貴貨嚟試,收唔收到貨都唔知,送嚟D貨有冇問題亦唔理,自己收咗既貨放咗響邊都忘記,更唔好提佢哋自己其實仲有D咩存貨,仲有幾多,甚至自己想要,需要咩貨都唔知,點CONTROL個COST呀大佬?!

但真的想不到以上幾點個哥仔同咩事部果個冇腦竟然覺得同拉高個COST無關,分店咁做法係冇問題,仲要認為採購部要負全責?! 分店位於上環,採購部響中環,山高皇帝遠,點睇呀? 不如將個採購部搬落去啦,下面D人事又咁有問題,咁人X部個新人都搬埋落去吖,笨~~

淨係傾以上呢個POINT已用咗幾個鐘,仲要睇住個哥仔由初頭好似好有理由,到同狗子傾「道理」被「技術性」的點數擊倒後,佢已變得雙眼通紅,成個人震晒。 果一刻,狗子真係好想遞張紙巾俾佢; 好似狗子做緊衰人咁,佢就成個悲劇女主角咁......呀唔係,據可靠消息透露,佢好似係男人嚟架!!!(嚇親!!)

之後佢開始講要計今個月FOOD COST嘅大約數,可能係老闆追佢貨啦,咁由於我哋一直冇資料存檔,直至狗子嚟咗之後先開始做,咁唯有用個最折衷的方法攪掂啦~~但佢又反駁話唔通等到會計部埋數後知到個真正答案時同老闆講番個最後答案呀?!

殺咗我啦,一開波你又話老闆要個大約數,又話咁做一定係錯,個大約數會同個事實有出入云云......,大佬呀,咩叫大約數呀?! 你學咩人做ACCOUNTANT呀? 連點計可以最快知個大約FOOD COST既比率都唔識,你俾我死咗去好過啦~~~

之後由於狗子衰心軟,硬食咗另一件PROJECT,我個BOARD已經貼滿晒手頭上果堆麻煩,都冇位再加插埋呢單野。 呢輪果位做緊單親家庭主婦的好下屬仲要成日恐嚇我話自己咩都唔識,做野又做得慢,如果再加其他野俾佢做一定做唔掂,想辭職喎。 狗子又未完全摸清底蘊,仲要靠呢支盲公竹,已經夠多野做夠晒煩,休息時間都冇乜,工作又不斷增加,你本身已經唔可以幫輕我的工作量,仲要加壓俾我,痴線架!!!我都係遞信算啦。

1 則留言:

匿名 提到...

凡事交托主啦, 祂必明白妳的難處的!

杰少