2013年11月12日 星期二

傑出成就 : 叮飯篇

小狗子剛才巧叻叻啊,叮飯叮到個飯盒都變形,唔止有味,仲有陣陣煙霧瀰漫 =..="

話說lunch time, 小狗子如常使用微波爐選擇加熱 3 mins, 等候期間便打機, 平常大約打完2鋪機便會聽到叮一聲以示微波爐操作完成。典痴今日打完幾鋪都未有聲,還以為玩Game轉珠技巧進步咗打快咗(^▽^楽)。

等等吓唔對路,好奇的的狗子開門望望。一開門即時被煙搶攻,飯盒變形,仲溶溶哋:(⊙o⊙?)望見d飯又黑又好似變咗水咁-_-z ! 結果打開微波爐度門還一直不停地冒出陣陣煙,成間公司連公司外的走廊和隔離間公司都聞到囉味同有煙,巧勁!!!! 後尾才知個爐有問題(T^T)

今次真係一舉成名,揚名立萬,公司同隔離公司都研究緊典可以叮飯叮到全層都有煙又有味Y(^0^)Y

其實狗子巧偉大喎, 嗱!  佢一試, 就發現公司部爐有問題,避免咗銀芽既機會:(^ω^)~

沒有留言: