2012年4月16日 星期一

如何溝通?! <二>

師傅致電小狗子,表示希望蔬菜類可否早點到貨。 狗子問師傅,他老人家希望什麼時候到才方便運作。

師︰我想呢…d蔬菜呢…早d送黎囉(狗子最憎人講野咁多呢呢囉囉!>
子︰你果邊個送貨時間係11:00-12:00, 14:00 -,幾時送到你手會方便你?!
師︰好耐以前呢我就試過呢上午落單下午五、六點到都試過囉…我又試過呢…
子︰不如簡單d,你想幾點?!
師︰咁呢我唔清楚你可以最早幾點喎…
子︰你直接話我知你想幾點,我和供應商商量如何配合
師︰咁呢我唔知最早可以最早成點喎…
子︰其實個供應商都試過數次送貨給你,有那一個時間最好?!
師︰咁你叫佢盡早啦,不過又唔好太早喎,之不過要早點黎等我可以預備下…

咁師傅你老人家即係想幾時到?!

沒有留言: