2012年4月14日 星期六

別當我是異能人


在這間公司,不知何故,很多大廚都當採購部的同事是奇能異士,擁有特異功能︰

<案例一>
廚︰喂,今日有很多貨品還未到,你幫我追追吧...
採︰請問仲有什麼還未到?
廚︰吓?! 乜你地唔知咩?!
註︰各位師傅,你地唔講,我們真的是不會知道的。我們没有順風耳和千里眼,我們和你,相隔很遠,搭的士都要跳幾次錶。你有什麼欠缺,你要對我們說才有用的!!!

<案例二>
廚︰麵包響邊間度黎?
採︰係HH度黎
廚︰HH? 我識人喎
採︰有没有問題?!
廚︰有冇叫TG?!
採︰TG有M.O.Q.喎,最少要夠港幣70元
廚︰吓?! 咁我即係要叫幾多呀?!
採︰訂貨金額達到港幣70元便可以了,但係你負責的店舖位置得你一個部門要用麵飽,没有人可以同你分擔。
廚︰咁我好驚你地(採購部)唔夠數喎
採︰吓, 我地唔使驚我地唔夠喎, 我地係驚你唔夠咋=.="
廚︰嗱, 好多時呢, 我地要既量, 又未必砌夠數, 有陣時, 又未必夠箱頭…咁啦, 如果佢1箱有24件既, 你就幫我叫一箱啦, 得12件既, 你就睇吓叫兩箱夠唔夠啦!
採︰不如簡單一點,你直接告訴我,你需要多少我們再幫你計算吧!
廚︰但係太多我又用唔晒,太少我都唔夠用,咁我可以如何落單給你?!
採︰其實,如果砌數方面發現比閣下所需的多或少,我們都會問你可行與否才訂貨。
廚︰但我唔知夠唔夠數喎
採︰我們發現唔夠數會告訴你的!!
.
.
.
註︰師傅,我們不會傳心術,也不會預知你夠不夠貨數訂貨,你不告訴我們,怎發現問題?! 請勿當我們存在於你的心裏,就算你很想念我們,掛在心中,我們也不會知你的情況如何!!!

沒有留言: