2012年4月16日 星期一

如何溝通?! <一>

今天呀廚又找到新事情與小狗子嘈,話說今晨零時12分小狗子預備熄燈上床就寢時呀師傅打電話來表示要訂貨,小狗子表示請直接傳真到寫字樓,待狗子返到公司後會代為處理。

今早,當狗子回到公司見到安睡在狗子桌上的兩份文件(一模一樣的),由於並没有註明需要即日到貨,按慣例狗子安排翌日到。 下午,師傅問狗子該訂單的貨品會否今天到,狗子如實報導。師傅聞言即時火大,說︰「咁即係我昨天俾order你,你要隔日到啦?! 咁如果我現在俾order你,你又會明天才訂貨,即係要後天到啦?!」

狗子覆︰「昨天星期日我們没有人返工,今早收到當然翌日到,如你現在給我我也會立刻訂貨翌日到當加單辦,你明白嗎?」

師傅再問︰「咁我昨天俾order你,你要明天到,咁即係如果我現在俾order你,你又會明天才訂貨,咁係咪要後天到呀?!咁我咪要等好多日?!」
.
.
.
究竟,係狗子講得太深佢唔明白,定係有人簡單複雜化?! 只要我們和供應商都未收工,未過截單時的話收到訂貨指示都會即做呢個道理係common sense, 有幾難明?! 份訂貨單今天才收到,不是昨天,怎算隔數日?! 呢條數很難理解。

沒有留言: