2010年10月9日 星期六

確診個案?!


今早一瞪大眼,都未起床便叫小河馬替小狗子探熱...37度,很正常! 再睇睇個口腔!呀!好好,仲係有d痛! 不過果d紅色的瘡瘡生到一撻撻,仲多過昨晚三倍,周身都有,好痕!

等到個醫生回到診所再致電回覆狀況,趁有時間,食個早餐先!  

匯報期間,醫生個語氣都冇乜問題,心想今次冇死啦,應該冇事啩。 點知個醫生一聽到d瘡瘡生多過昨晚三倍,即刻著狗子上急症急驗吓,不過都話可能有排等。 咁既情況下,梗係叫醫生幫手寫封信啦。

去到急症室登記時小河馬已即時遞交醫生封請願信,剛坐下取出小說等便聽見護士叫狗子到護士分流站(Triage Station)睇睇個環境先!

個護士一邊睇封轉介信,一邊替狗子量血壓,一望見雙狗手便著同事帶狗子入特別診症處(Special Consultation Area)作詳細檢查,仲唔俾小河馬伴同添呀! 狗子即時想起一套戲:D-9異形禁區 (District 9)

在特別診症處等待候間,小狗子很無聊地一邊睇埋本小說,一邊幻想小河馬攞住支AK-47入黎勇救小狗子...

等了一輪,終於見到個醫生入黎,佢好大概地望咗狗手同狗腳,仲有狗頸,check咗呼吸同睇咗口腔,問左少少問題,就話:其實都唔使抽血驗,你呢d咪手足口病囉,依家都有好多人好似你咁架,冇咩既...呀,你屋企有得隔架呵?! 得啦,你多d休息啦吓! 狗子:咁我可唔可以返工呀?!我隔離位同事係大肚架喎! 醫生:我會寫紙俾幾日病假你坐底等等啦。 真係簡單快捷!

小河馬的媽媽預咗狗子係中招,所以買定很多黑提子要狗子食多d,睇黎病假完結前都要繼續打擾小河馬的家。

沒有留言: