2010年9月27日 星期一

第二次行刑

上周六狗子又要行刑減肥啦~ 一開始當然又要度身磅重同埋量血壓啦。由於行電腦化,所以醫師可以直接在她們的電腦度收到即將接見個case既有關資料。

醫師睇完有關資料便入針炙房睇實物,可能狗子的變化不大,睇到咁上下便話了一句︰唉~都唔知你個針炙療效會唔會幫到你,我都係盡量架咋~ 人地一個星期黎二、三次,你就十幾日至黎一次!! 不過針炙係輔助,最緊要都係你自己節食同做多d運動!! 可能因為咁所以狗子强忍痛楚讓醫師加大電量,以增加療效。(不過上果次個護士都話個電流量會每次續少咁加上去~)

今次本來都很順利,除咗最尾最痛果一針!!! 醫師拮咗落去之後發現有發現有問題,即刻除落黎再拮過,等於響最痛個位插多你幾次,嗚嗚~

離開行刑房之後就遇見老友小草,同佢吹咗一輪,再同小河馬去做身體評估,原來佢同狗子係二種不同既體質,但都要行刑,超期待!! 狗子要拮三十針,唔知小河馬要拮幾多針?!

沒有留言: