2007年5月30日 星期三

馬狗兵法

最近因手指的事、學業和找新工作而煩惱,經常因為一些少事或不如意的事而開戰,但多謝某匹馬一直支持(當然唔係默默果隻啦~),同狗子駁火,從而訓練彼此的口材與轉數,獲益良多。

小馬深知狗子期望自己各方面都可以做得更好,最好超越期望,而且做咗都唔想俾人知,怕羞麻。 但很多時都因為盡力做的關係而減少休息的時間,而且不斷加壓,催眠自己做得很差,奢望隻手指可以在一秒間復原。 近排考試、功課接踵而來,亦需要安排時間找新工作,有很多時間預備,照道理,休息時間應有增無減,但偏偏休息時間以幾何級數遞減,少咗休息,個傷口又點會好。 因此與小馬掀起序幕,開火不下數十次,追擊及暗殺不斷。 雙方展示軍備勢力,順手做埋運動減吓肥,一舉幾得。

可能因為戰火連連,狗子開始收歛,減少開火(緩和暴躁的情緒),轉攻突襲,每次投彈2、3枚。 此戰術可減少戰爭時間,加快收工的速度,鳴金收兵,年中慳不少。

我想,我哋就嚟可以出書,講吓兵法吹吓軍備,應該有得做嘅。

沒有留言: