2012年3月23日 星期五

Mad!

小狗子負責的其中一間餐館行走的是港式西餐路線,在這間餐館內話事的都是不好惹的~.~"

揸鏟的只懂煲煙和吹水,小狗子及同伴,供應商經常被他的經驗和記憶玩謝。他只活在自己的世界裏,但他創造不到也進入不到二次元空,所以成日都覺得自己曲高和寡,無人明白佢!他的父母給他起名喚:家祥,好名字!

個館主仲妙,佢有事求你就好地地,你找佢商量或有問題時問佢就會病發。 早前他要求訂飯碗200隻,經過批核後狗子即時出訂單落貨,怎料供應商漏招:(主:館主; 狗:小狗子)
狗:主呀,不好意思,個供應商漏左單。我check過,你們現用果款飯碗現正缺貨,要等廠生產需時2個月。 問過供應商手頭上有同款但不同size的有現貨,細少少。你用緊果隻11.5cm,另一隻有價的是11.3cm,要不要睇辦?(由於狗子係做買手,負責替人找他們所需的,若有出入都需要問清楚才代為落單訂貨)
主:(發晦氣)你話點咪點囉,我冇所謂。 你要我用隻手盛住d飯喂個客依都得架! 你想點咪點囉,使乜問我啫?我地乜都得架.....
狗:咁你即係要定唔要?
主:你話要咪要囉,我又冇著數既,我冇野分架....

幸好,這個世界有email, line & whatsApp, 可以的話狗子都想和他們避免對話,但又可以保持聯絡,如非必要都文字獄好了!

沒有留言: