2011年10月12日 星期三

一年一度的慶典


買咗票,熱切期待!!!

唔知今年有咩特色呢? 上年飲到食到停唔到,飽到漲死,仲可以打包回家俾媽媽享用。 今年要小心行事,小心增磅!!

今次一早購票,終於買到V.I.P票乙張。因為一早買票,可參與「名人名酒薈」活動!!!有機會品嚐由旅發局主席田北俊先生捐贈1995 Mouton-Rothschild Imperial!!!!

最具噱頭是「名人名酒薈」,三支 6公升紅酒包括波爾多工商總會捐的 1983年 Imperial of Chateau Lynch Bages、旅發局成員林建岳的 1983年 Imperial Chateau La Mission Haut Brion及田北俊的 1995年 Mouton-Rothschild Imperial。

據說:「田生呢支應該最貴,最少 11、 12萬,喺餐廳開仲貴」。品酒師協會會長周國明說, 95年屬該酒莊極佳年份, 6公升裝更佔產量 1%至 1.5%,「果味濃用嚟配肉眼扒、羊扒最好」。 三支珍貴紅酒 29日至 31日每天 5時於「尊尚名酒區」開瓶,上述三天各首 150名經購票通網站最先買到「尊尚品酒證」的,便可一嚐,田的紅酒於 31日開瓶,他笑說:「比起我當年買佢已經升價十倍」。該瓶以每杯 40毫升計,值最少 800元。

好感動哦~~~

沒有留言: