2011年10月4日 星期二

香薰治療


呢年幾以來小狗子都一直睡得不好,失眠同整晚發夢都輪流來探望小狗子,令狗子做足咁耐的迷女郎。某天在家俾蚊子咬了幾口後啟發了小狗子:香薰治療!!

之前小狗子已嘗過安眠藥的功效,惜作用不大! 香薰治療都可以做到放鬆的果效,應該可以一試。於是周日上舅舅家拜山時順道留意,結果被小狗子發現 Hallmark Deluxe Fragrance「奢華盛放」香薰系列!! 味道清淡,聞落好舒服,令狗子很放鬆,小河馬亦很滿意,於是買了「Gaulia 歐陸風情」及「Bamboo 詩意感覺」呢兩隻味道。 當晚選用竹來幫助睡眠,效果不錯,不過唔知係因為小狗子同小河馬都太累,所以很快便睡著了!

第二天晚上睡前,小狗子上網欣賞了一套「麻美的部屋」的動畫,感觸良多。 唔知係咪因為睇咗套咁既片,小狗子又失眠了!!同樣的香味下,小河馬很快便睡得很熟,還打鼾鼾來挑釁狗子! 小狗子一方面壓下想打鑊小河馬的衝動,又要努力令自己心平氣和,快快入睡,結果玩足多個小時才成功!!!

沒有留言: