2010年8月10日 星期二

簡單道理


小狗子投身社會多時,有幸遇上的上司也不少,有受歡迎的和不受歡迎的。 受歡迎的當中亦區分能幹的極品和不能幹的二種。

小狗子很幸運,有幸遇上三位(暫時)極品,不過話得極品,通常都冇乜好下場 -自盡<請辭>︰一係受老闆欺凌而睇唔開的,一係受不公平待遇而憤憤不平。

K哥哥係前者,香香大師同衛衛都是後者。 大家的學歷及工作經驗超豐富,收取價格平宜<工作量與薪水不成正比>,大家都係被迫extend個probation @.@a

係咪呢一類睇落比較好烚呢?! 做野啫,點解唔可以用個好d既待遇黎留低一d對公司發展好有幫助既人材?! 攪到要再請人又要重新適應,勞民傷財之餘仲會令員工對公司失去信心及龜熟感,增加員工流失的機率。 狗子真的唔明,一條咁簡易明既道理,點解做老闆的例必唔識?!

Photo from : http://speervanger.web-log.nl/mijn_weblog/fotos/page/5/

沒有留言: