2010年5月22日 星期六

釘耙


昨天,小狗子突然想起有D野好耐冇做過,差不多成大半年冇做,連自己在家也懶得敷MASK。 心血來潮即刻打電話預約今天去做FACIAL.

原本狗子做開果個TREATMENT係無針導入果隻,專門對付暗瘡之類。 但技師表示狗子有某D部位既皮膚比較差,最好做一做呢個微針導入既醫學美容,專門排毒清污穢死皮。 個技師表示會有D乾,有少少痛,少少痕,仲有少少痺。

終於開始喇,真心說句,很痛!! 果吓野狗子覺得自己好似餐廳個廚房內的果塊豬扒牛扒,正在被廚師用鐵釘耙拍鬆D肉再上粉…又或者,享受緊中世紀歐洲用來刑罰和拷問的一種刑具~鐵處女(德語:Eiserne Jungfrau,英語:Iron maiden,也有稱為virgin of Nuremberg的)。

終於完了,原本有需要做呢個TREATMENT既地方果真冇乜問題,但原本膚質不錯的地方就出現晒果D野︰有D乾,有少少痛,少少痕,仲有少少痺。

P.S. 晚上自己洗面時更加赤痛,細心一看,有很多一撻撻又紅又腫的小塊區域。 即刻敷保濕MASK,早晚各一次,真係會冇咁痛喎。 狗子從未試過咁神心架!

沒有留言: