2010年4月24日 星期六

零舍不同

本來以為秘書姐姐真係會走,小狗子真的很擔憂…但最終都留底了,可喜可賀!!

呢輪公司d人好似輪住黎發燒咁,首當其沖的是馬房<其實d病菌都係響馬房飄出來的…>,跟住就係坐在佢房門口的娜娜,之後就秘書小姐,跟住到狗子都要請病假了。

前晚收工本想去睇醫生,因為狗子於落車時感覺好似成個人散晒咁,d賤骨頭又酸軟又痺又痛,個死狗頭又暈又痛…點知行到去醫務所時已過了診症時間,明天請早,唯有打道回府食幾粒退燒藥早d安息再算。

翌日一早起身…呀, 應該話起唔到身,個感覺仲衰過之前,成晚發冷。焗住休息多一會就send msn俾公司請假。

終於挨到去睇醫生,平時響呢間診所起碼要等2個半鐘才可以睇醫生,點知登記完狗子要求探熱,check左…哦,發緊高燒喎,要帶罩。 剛帶好口罩就即刻輪狗子見醫生,攞晒藥<五餸一湯>…前後都唔使半個鐘!!!

發燒的待遇真係零舍不同!!!

沒有留言: