2010年4月15日 星期四

全力以赴?!


小狗子同小河馬都病了,有咳咳要戒口。因為某d原因,狗子同河馬仔都要盡快減肥,keep住個靚様。

所以狗子決定每天Lunch之後都和小河馬一齊散步幫助消化,順手減肥。

昨天,我地倆個一齊行IFC,行到去agnes d.度,有個幾靚仔既哥哥話見我地咁乖,請我地食果仁 / 生果朱古力 ,盛情難卻,我地食得好開心^^”

今日,我地倆個又去左IFC度散步,行行吓唔知點解入左間Pret A Manger度,又好唔覺意咁要左件Chocolate Brownie 同埋一杯Honey & Granola Pot, 嘩~正呀!!

同日下午,狗子和同事一齊叫外賣下午茶,要了份咖央多士及忌廉溝鮮奶,爽呀~

沒有留言: