2009年12月2日 星期三

偏偏選中我?!

周一,小姐個私人助理(P.A.)Last Day,Lunch小姐在蓉記設宴,大家食得開開心心。

成個飯局,由食之前到食完後,小姐一路都冇明確表示誰人暫代P.A.一職。 從種種跡像睇黎似係非狗子莫屬(個P.A.行開或放假,都係狗子補上),不論各同袍的睇法分析再加上狗子的感覺,都係向同一個方向進發。

到今日,終於揭盅。 小姐一回來就表示有2名Internal Auditor<我地的世仇>會搬進我地呢間房坐,老闆想佢地2個坐埋一齊,所以小狗子要搬竇。 有三個空位,搬去邊? 小姐話,狗子後面果一個位留番俾China Scouring果位新同事<請左幾個月都冇人申請果個職位>,而小姐房門前面細d果張枱則留番俾個新秘書 / P.A., 至於狗子,就會坐在舊秘書 / P.A.果個最大面積果個位(嚇!!),仲要即日搬。

同一時間,小姐終於明確表露︰響請到新的秘書 / P.A.之前,狗子要兼負呢個職位的職務!!!

有新嘗試當然歡迎,但狗子本身已唔夠時間分配給手頭上咁多個火頭,根本做唔切,自己都要靠好姊妹幫手撲滅火種。 薪水又冇得加<喂,暫時咋喎>,以呢間公司的作風,狗子怕如果自己的表現唔合格,肯定冇得加薪﹔咁如果合格,又分分鐘唔會請人!!<因為咁都可以攪掂,即係冇請人的必要!!>

仲可以點做?!

沒有留言: