2014年7月27日 星期日

陶瓷娃娃

早前有一篇潮文講關於一對陶瓷娃娃的恐怖故事,小狗子與狗子媽媽分享有關故事…by Youtube,狗子媽媽聽完很喜歡。

昨天,狗子與河馬仔一齊回娘家陪媽媽。一到埗小河馬便想入房放好動漫展的收獲。一入房小河馬被眼前影像嚇到鬼叫,令狗子和狗子媽一齊入房看個究竟。原來狗子媽見狗子爸爸以前帶回來的陶瓷娃娃(以小紅帽作藍本)因長期日曬(放媽媽房窗台)的緣故開始龜裂,仲甩埋隻手指,因而棄置。我們還作好心理準備隻公仔會返黎搵我哋,特地等夜點才上床休息。

今早返教會,狗子與狗子媽無聊討論那隻陶瓷娃娃。
子:DingWa,隻衰嘢竟然冇返屋企。
媽:係囉,我連發夢都冇夢見佢ar…
子 : 會唔會係衰唔夠高按鐘叫開門? 不過我哋d電話都冇響喎。
媽:555,可能隻公仔出到去見到有另一隻生得靚仔,決定響出面雙宿雙           棲…女大不忠留 ❣
子 :或者佢想見見出面既世界,想試下80日環遊世界…
河馬仔 :(ˇˍˇ)
兩母女繼續無聊的對話…

在 YouTube 上觀看「[潮文連環圖] 我母親買了一對恐怖陶瓷娃娃」:  http://youtu.be/YuOsD8KPQc4

沒有留言: