2012年2月18日 星期六

刺激


其實,結婚前小狗子一直都睡得不好,就算婚前放果三天假期都等於冇瞓過。 唔係成晚醒就係成晚發夢,次次都同某間餐館個大廚有關:

有一晚,狗子夢見經已和小河馬踏入教堂,間教堂唔知點解由黄大仙果間教堂個樣變成睇電視劇舊式上海灘時期的斆堂的樣子。 牧師正在開口問狗子是否願意嫁予河馬仔為妻,當狗子正在想如何回答時突有人踢門沖左入黎大聲講:Jessica,仲有冇牛柳sample俾我試呀?! 喂! 找多幾間試試好喎,你知啦,而家d cost咁高,我地要節省d架....(下删4萬字!)

又有一晚,狗子夢見晚上的婚宴,2位MC介紹完當晚的一對新人﹣小河馬及小狗子後,宣佈歡迎我倆進場,點知某大廚又走入黎投訴:喂! 今日d菜好唔掂喎,你地點攪架?! 我要10kg黎15kg?!有冇攪錯呀?!你地點做野架?! 咁樣唔得架喎......(下删5萬字!)

仲有一晚,狗子夢見小河馬接左小狗子返男家,一踏入家門就見到呀大廚走出黎問:喂,你地點攪架?! 我要1罐粟米條黎1箱?!有冇攪錯呀?!你地點做野架?! 咁樣唔得架喎,話晒我地俾咁多生意佢,咁點得架?! 你地咁做野我好難攪喎......(下删8萬字!)

所以,到結婚前果晚,狗子才能安然入睡。翌日化妝,皮膚梗係唔得啦!

沒有留言: