2010年7月6日 星期二

減肥


上周五睇完醫生,發現除咗指公的問題,仲有體重的問題。 近期狗子的精神壓力大咗,身體內有某d野不平衡,導致體質變差,體重劇增。

當下狗子下定決心,由今周起每日的某一餐以西柚一個代替,希望儘快減磅。 小狗子平時都有吃過柚子沙律、柚子茶、橙加西柚<肉肉或者汁汁>、仲有碌柚…味道不錯!! 狗子還特意上網找資料,發現原來食西柚可以作代餐減肥,不過易胃痛,使用前最好先吃餅乾乙塊打底。

昨天,狗子帶了一個西柚回公司作午餐,事先吃了一件麥粿bar,再加多支橙汁伴食。 但可能支橙汁太細支,食咗4件西柚肉肉,支橙汁就剩下一啖左右,要省著用T.T。 食到一半已覺牙齒很酸,挨到最尾果2件狗子想起一個廣告︰舒X達牙膏!!! 跟住成個下午都覺得飲水都要很小心T^T。 但為咗減肥,要儘快想想可以用D乜去配合西柚吃!!

今天,狗子有意無意咁冇預備個西柚作午餐,所以今日要叫外賣或者出街街。 行去洗杯時收到傳單乙份,即時被傳單上的幾個字吸引︰梅菜扣肉 ~

Photo from : http://speervanger.web-log.nl/mijn_weblog/fotos/page/5/

沒有留言: