2009年11月10日 星期二

很失落

由昨天起,狗子冇乜意慾返工。  正確來說,應該係冇心機做野。

事緣狗子跟進緊一單麻煩野。  上周老闆點名要狗子負責運一批油畫由香港送到上海的新酒店,一連串錯誤的開始。

一開始PROJECT的同事所給狗子的資料巳是錯的,SIZE錯,重量都錯...但由於對方也是負責有關運送事項,所以狗子決定相信對方;而且狗子身負太多麻煩事,亦分身不暇。

狗子再問拍檔,因為對方一直跟進上海新酒店的事項,而且該批油畫亦放在香港的新酒店中,都係佢跟開!  他一口咬定該批油畫是買回來的,點知......係老闆女個表姐畫的! 個價錢差太遠! 至於點解我個拍檔會話係買番黎,佢話如果唔係買點會有幅野響度,所以係唔係都答左我話係買回來的!!

至於負責運送的速遞公司,佢份報價同個實際價錢亦都相差很遠 ﹣ 因為個木箱,令到個重量加左六倍!!

狗子昨天問負責我地個部門個小姐(老闆女)既決定 ﹣ 佢話佢揸唔到主意,叫狗子問佢家姐!

再問新上任的馬馬,佢冇給予任何意見,只是叫狗子 Go! Go! Go! 點Go法,就叫狗子自己想掂佢!

所以昨晚小狗子不停地扭計,小河馬差點舉手投降。

1 則留言:

河邊草 提到...

那個真的可以稱得上是 "拍當" 嗎?
要有心理準備, 類似的情況在這公司常有發生, 別為這種事太影響心情!