2008年11月17日 星期一

Round 3

已經進入第三周了,K哥哥依然未能上班,狗子繼續過其黑雞生崖。

科技部個亞頭稱自己缺乏一張固定的枱椅供其工作,所以咩都做不成。  有見及此,我公司最偉大果位為佢找尋一個合適的位置 ~  採購部。  由於此部門個頭頭暫時都唔會請,咁即係多出一個位置,可以放置科技部亞臣哥。 

臣哥的來臨為狗子的生活帶來很大的改變。  由於某些氣味,狗子不得不加多幾座香氛爐;  基於某D原因,公司的同事都不大喜歡佢,由以女同事為主,都叫狗子小心與他獨處......

所以近期狗子很喜歡撒嬌以作發泄:醒醒可愛的男朋友小河馬,公司果位好可愛的男朋友,其他所有的男女同事全部無一幸免。

講起公司果位男朋友,真係要賀喜佢。  身為半個孤兒,要接管埋新酒店,所得的就只有加辛。  佢個頭頭的威力非筆墨所能形容,只能說: 一山還有一山底!!!  唯有安慰佢能者多勞,有能者勞上加勞。 

沒有留言: