2008年8月22日 星期五

傷兵

響好耐好耐以前,有一個又乖乖,又叻叻,又可愛又聰明絕頂......的女孩子。 有一天,當佢如常咁響公司內走動時,一吓好唔覺意咁撞損咗隻腳腳。 初時,佢並未為意自己有傷在身,照舊在公司內橫沖直撞......

撞損咗的傷口當然會有復完的時候,而在埋口的過程中少不免會有點痕癢。當然,果位又乖乖,又叻叻,又可愛又聰明絕頂......的女孩子已經忘記咗自己傷口,於是手多多的她伸手去止痕,咁就好唔覺意咁擴大咗個傷口......。 周而復始,個傷口開始發炎,想行行企企都有少少難度。

果一位又乖乖,又叻叻,又可愛又聰明絕頂......的女孩子有見及此,立時下咗一個決定~去藥房買咗支消炎藥膏攪掂佢。 點解唔去睇醫生?! 因為正直考試的時段囉。 咁依家呢?! 因為買咗支消炎藥膏,用得唔好浪費囉~ 有冇效呀?! 唔係係好顯注喎,咁周六去睇醫生囉。

意外發現,原來防水膠布係唔防水架!!! 一沖涼就吸晒水喇!!

沒有留言: