2008年6月24日 星期二

8號風球

有冇咁靈呀,衰咗黑雨後終於打風啦!!!

由於港島區有同袍今周LAST DAY,所以狗子被調往港島開幾日工FOLLOW佢D嘢(保釋外出?!)。 同事已從供應商口中得知會有機會掛八號風球,正聊得興起時接獲大師的口訊︰ 明日記得早D返工呀,最好可以提早D到!!

唔知打風外出回公司途中有咩意外份保險包唔包呢?! 某程度上都可算工作的一部份吖!! 其實返到去都冇咩用,乜都做唔到 =白坐。

不過打風都無損狗子外出的意慾,事關如果狗子身在大埔,會同家人去行街或者飲茶,仲會因為更加多人而導致等位時間耐D。 又或者同朋友出外逛街睇戲唱K...等等,節目豐富。睇落都幾把握時機,爭取時間做平時少做或者做唔夠的嘢。

大部份人都返工等收工同放假,因為返工很累;一到公眾假期前開始,就會安排一連串的活動,仲忙過返工,結果更加累~咁幾時先可以休息?!

算唔算係人的天性?!要返工的會怨天怨地,有假放的分分鐘會仲忙過返工!

沒有留言: