2008年4月8日 星期二

妄想

雖然狗子一直恨做酒店恨到發傻,終於有幸轉到酒店工作。 雖然時間話長唔長,但面對熟識的人,工作時間長,所以很快便習慣了。

但實在太多太多工作要做要跟,身邊經常圍繞著一大班追求者,實在好Q多野做,想停底喝水上廁所也没時間,現時唯一的希望係想死。

有時實在多Q工作到個人好亂,好燥,每每有咁嘅時刻狗子都只有一個念頭 ﹣>超級有興趣抽支煙,狠狠的抽他一根!!!

二手煙食得多,但從未試過真真正正咁煲煙,見親D同事話去落街抖吓都未曾試過話想一齊去煲...直至轉咗呢份工,好多時都有個衝動想做番次。

不過呢個念頭都只係一直停留在"有興趣"的階段,仲未有資格升級做慾望。

醫學界一直話抽煙危害健康,令皮膚變差...但圍觀一眾煙友,皮膚比狗子好得多;小河馬話係狗子自己攞嚟的,衰長期受壓(外界的再加上自己幫自己加的)云云。

但熟知狗子的絕對會放心,由為抽煙最重要的動作狗子是無法完成的!! 雖然狗子很喜歡儲火柴,很享受劃火柴的聲音及氣味,極度喜愛火藥味,但...狗子没有勇氣點火,不論用打火機還是劃火柴!

沒有留言: