2007年6月19日 星期二

死於變態

講個秘密你知,狗子真的是變態的!

上回提要,上司要狗子負責set up 個database同埋個access。 由於同事中冇乜人識電腦,有的甚至英文也不懂(不是如普遍英文程度低的那種,而是真的不懂,只知英文字母有26個,連is, and , are, or, the都唔知係乜果種), 再加上食品採購連香草類,油類的知識也很少。 所以狗子想做到好全面,中英對照,有埋解釋同用處,咁就算狗子有事突然請假,同事都可以攪得掂。

結果食飯瞓覺睇報紙傾電話行街買衫都可以同份工聯想埋一齊,一想到”咁都幾方便喎,或者可以改成咁咁咁,咪連唔識嘅都可以好易上手囉?!”,就會循這方向一直想下去,越想越興奮,直至幻想完才考慮停止,通常一想就好幾小時,都幾變態。

不過,可以講得俾第二個人知的都已不算是秘密,真正的秘密是應該連自己隱瞞,咩都冇發生過。

所以,呢一個根本不是秘密。

沒有留言: